„Parfumul este o atitudine”

De la branding personal la PR, de la blogging de lifestyle la creator de conținut pe zona luxury, Denis Radu a ajuns să fie unul dintre cei mai respectați și apreciați oameni de PR din România.

Dincolo de brandurile de lux cu care a colaborat, de proiectele pe zona de fashion și evenimentele care îl recomandă, Denis a decis să mai facă un pas în față în acest an fatidic, 2024, un an cu 366 de zile.

Și, pentru că acest lucru se repetă o dată la patru ani, Denis a decis să îi ofere un parfum special, parfumul său. Cum s-a născut acest proiect, cum se va numi parfumul și când va fi disponibil, vom afla împreună din aceste material!

Parfumul – limbajul primordial al iubirii

Pentru mulți dintre noi, conștient sau nu, parfumul este limbajul primordial al iubirii. Toți știm, de exemplu, că primul contact dintre bebeluș si mama sa este parfumul mamei, cu toții am trecut prin această experiență, chiar dacă nu am realizat. Practic, memoria noastră are o componentă olfactiva extrem de bine dezvoltată încă de dinainte de a ști să vorbim sau să mergem. Iar modul de a ne identifica, de a ne recunoaște cu ajutorul parfumului evoluează odată cu noi și simțurile noastre.

„Călătoria mea spre a-mi contura propriul parfum a pornit de la acest insight de a crea un parfum care mă îmbracă și care să fie ușor recognoscibil, așa cum sunt eu azi. Pentru că omul pe care îl cunoașteți azi, sau pe care vă doriți să îl cunoașteți, s-a format și s-a conturat în mulți ani. Și în toată această perioadă mama mi-a fost alături, mi-a conturat pasiunea pentru frumos, pentru haine elegante, pentru parfumuri puternice’’, a explicat Denis Radu.

Denis a recunoscut pentru publicația noastră că este o persoană aflată mereu în căutare de nou, de arome care să îl ajute să se redescopere și care îl provoacă să fie într-o perpetuă dezvoltare.

Parfumul – mai mult decât un concept eclectic olfactiv, un icon de fashion

Denis ne-a mărturisit că a descoperit parfumurile de nișă în urmă cu 12 ani, dar în acea perioadă nu avea un buget dedicat pentru astfel de achiziții. Dar s-a automotivat să devină omul care este astăzi și și-a construit cariera și personalitatea pe un mindset de succes, pentru a deveni un om care să trăiască și să își permită un stil de viață în care parfumurile de nișă se potrivesc ca o mănușă.

,,Ca să explic mai bine relația mea cu parfumurile și asocierile dintre diferite branduri de haine și parfumuri, trebuie să înțelegeți puțin contextul. Eu mă transform de la an la an și implicit stilul meu vestimentar se transformă. Prin urmare, aleg parfumurile în funcție de ce vreau să port, de locul în care trebuie să merg, dar și în funcție de mesajul pe care vreau să îl transmit. Totuși, atunci când mi-am permis acele parfumuri de nișă pe care mereu mi le-am dorit, am avut o revelație: parfumurile nu se potriveau mereu nevoilor mele. Altfel spus, nu le puteam identifica cu mine, pentru că nu puteam să le port zilnic. Și așa s-a născut în mine dorința de a crea un parfum potrivit în raport de 1:1 cu ADN-ul meu, cu personalitatea mea, cu tot ceea ce fac’’ – Denis Radu.

Parfumul – de la note primare la note primordiale și ancestrale

Când vine vorba de alegerea unui parfum, Denis le iubește pe cele cu note mistice de tămâie. A vizitat o mulțime de țări, a cunoscut o mulțime de oameni, a intrat în contact cu o mulțime de branduri de lux din zona de parfumuri și nu numai, dar a rămas fidel unor arome pe care doar el le înțelege în adevăratul sens.

,,În ultimii ani de când locuiesc în capitală, mi-am rafinat abilitățile de a descoperi note și parfumuri de nișă, de a le înțelege și de a le da voie să mă îmbrace. Așa am descoperit la un brand nișat internațional mirosul de tămâie, parfum de care sunt îndrăgostit la fel ca în prima zi, deși au trecut zece ani de atunci. Ce vreau să transmit este faptul că parfumul este o atitudine, cel puțin pentru mine, este o extensie a ceea ce sunt și ce îmi place, este o experiență de mood care îmi bucură simțul olfactiv zi de zi.

Contează ce parfum aleg atunci când decid ținuta pentru o anume zi. Și așa am hotărât că e timpul să îmi construiesc un parfum asociat cu mine, cu stilul  meu, cu personalitatea mea, un parfum pe care îl pot purta chiar dacă schimb diferite ținute, pentru că e un parfum AL MEU, un parfum construit pe ADN-ul meu”, ne-a mărturisit Denis.

Take me to Church – o capsulă aparte de parfum captivă în atemporalitate

După zeci de ani de experiență în zona de PR și evenimente pe zona de luxury și lifestyle, Denis a înțeles ce îl reprezintă cel mai bine și ce își dorește de la un parfum. La un moment dat, l-a cunoscut pe pe David de la Toskovat, care i-a creat propria formulă, propriul parfum care îi poartă semnătura de la primele note până la ultimele, iar notele acestui parfum sunt precum coordonatele 3D – tămâie, piper negru și piele genuină. Iar acest parfum are, dincolo de latura mistică, și o invitație la introspecție pentru că numele – Take me to Church este o alegorie a căutării propriului sine. Designul parfumului îi aparține lui David, dar tot conceptul eclectic este creația lui Denis.

Cutia parfumului va include un playlist cu melodii din arhiva muzicală a lui Denis sub forma unui QR code, câteva cartoline desenate de Dragoș Macavei, iar atât desenele de pe cartoline, cât și mottoul de pe sticlă se regăsesc tatuate și pe corpul lui Denis, în diferite zone, iar cel care a făcut tatuajele este tot Dragoș Macavei.

În plus, în interiorul sticlei se regăsesc șapte boabe de piper, acesta fiind una dintre aromele importante ale parfumului. Eticheta de pe parfum va imita pielea, o alta notă principală a parfumului, iar denumirea lui va fi scrisă în interiorul sticlei.

,,Trebuie să fac o precizare importantă. Variantele disponibile vor fi de 30 și 60 ml, iar asta pentru că vorbim despre extract de parfum, nu apă de parfum – un detaliu la care am ținut foarte mult, pentru că mi-am dorit ceva foarte bun la un preț accesibil pentru cei care știu ce înseamnă un parfum de nișă în ediție limitată – vorbim de doar 150 de sticle. Știu că v-am făcut curioși și vă doriți acest parfum, dar mai sunt lucruri de pus la punct. Cu toate acestea, sper ca produsul să fie disponibil pentru publicul larg în jurul datei de de Valentine’s Day”, a explicat Denis.

Denis Radu a făcut publice și câteva insighturi legate de strategia de comunicare în ceea ce privește parfumul său. Pe partea de articole și comunicate de presă a lucrat cu Bogdan Dărădan, pe partea de reels și creație video pentru platformele social media a colaborat cu Alexandru Boldișor și Adrian Robert, iar pe partea de fotografii a lucrat cu Maverick Whythe și cu Cosmin Lăutar. Va exista și un eveniment de lansare într-un local din București, dar restul detaliilor Denis a ales să le păstreze secrete. Toate informațiile se vor regăsi și pe site-ul: https://urbanstoryteller.eu/, care are deja și un shop online încorporat.

,,La final, las un mesaj pentru cei pasionați de parfumuri ca și mine. Dacă vă doriți un parfum aparte și vreți ca ceilalți să întoarcă capul după voi sau să auziți expresii de genul: <<Ți-am simțit parfumul de cum ai intrat în restaurant>>, un parfum care rămâne fresh până la 14 ore, atunci parfumul meu este cadoul perfect pentru voi sau pentru cineva special din viața voastră”, a declarat Denis Radu, creatorul parfumului Take me to Church.


Follow Us On Instagram