„Lifestyle-ul așa cum îl știam nu cred că își va mai reveni 100%, din păcate” – Denis Radu

Instagram: @mavography Hoodie: Denis Radu X @exclusivesro

Date fiind evenimentele prin care am trecut în ultimii ani, dar și situația actuală a țării noastre, am întâmpinat schimbări pe toate planurile, chiar și în modul în care ne raportăm la online. Denis Radu, specialist în relații publice, pe care îl cunoaștem deja din edițiile trecute ale revistei, ne spune câteva cuvinte despre aceste schimbări, dar și despre felul în care arată online-ul în prezent.

Mai mult decât atât, ne bucurăm să primim de la el câteva recomandări valoroase din mai multe domenii, mai ales datorită faptului că sunt recomandate de un specialist. Mulțumim, Denis!

Te știm în industria aceasta de peste șapte ani, însă mai știm și că tu activezi de mult mai mult timp. Ce s-a schimbat în zona de PR de food și lifestyle în această perioadă? De la content scris la video, de la Facebook la TikTok, cum ai simțit tu această transformare?

S-au schimbat foarte multe și mai ales după pandemie. Dar nu avem ce face și a trebuit să ne adaptăm vremurilor curente. Înainte de 2020, lumea era mai mult prezentă în offline, acum fiind invers. Lifestyle-ul așa cum îl știam nu cred că își va mai reveni 100%, din păcate.

Iar transformările pe online au venit gradual cumva, pentru că lumea nu mai are răbdare și fiind nevoită să filtreze foarte multe informații într-un timp cât mai scurt, postările video și TikTok-ul în special, au preluat conducerea pe platformele online.

Până în momentul pandemiei erau la modă activările de tipul #blogtrip. Cum arată industria de evenimente de acest gen de la ridicarea totală a restricțiilor?

Și-a revenit destul de rapid, nu la fel de mult ca în trecut, dar să sperăm că vor fi din ce în ce mai dese, pentru că mi se par foarte relevante pentru mai toate tipurile de business.

Nu putem nega faptul că actualul context socio-economic nu este cel mai fericit, având și războiul la graniță. Cum transformă toate aceste lucruri industria de PR și evenimentele aferente acesteia? Simți că lumea e mai focusată pe vicii și petreceri glamour sau, din contră, e mai centrată pe zona de wellness și prevenție?

Lumea mereu a fost și va fi împărțită. Viață însăși este împărțită. Uitați-vă la Emiratele Arabe Unite vs. Iran, Irak. Va exista întotdeauna loc pentru industria de PR și pentru anumite tipuri de servicii, mai ales pentru o categorie de oameni aparte.

Să revenim la partea pozitivă a lucrurilor. Știm că ai o colaborare cu Kraft Market. Cum ai aflat de acest concept  și de ce îl recomanzi bucureștenilor?  

Viață. Mă știu cu unul dintre proprietari de 24 de ani. Da, 24 de ani. Și până să facă conceptul Kraft Market, am început colaborarea cu Smokareala, tot al lui. Două proiecte unice în București și foarte dragi mie.

Ce locații romantice le recomanzi îndrăgostiților din capitală?

Bucureștiul are multe locații faine, dar așa un top 5 ar fi:

  • Fior di Latte;
  • Le Dome Bucharest;
  • Pot Stories;
  • Turkish Restaurant;
  • Kraft Market Bucharest.

Și dacă tot am vorbit de iubire, tu mai crezi în iubire? Ești îndrăgostit?

Dacă te iubești și te apreciezi pe ține însuți, o să fii iubit și apreciat. Deci, da.

Cu ce persoane din zona de food și lifestyle colaborezi cel mai bine? Care e secretul care te-a ajutat să păstrezi o relație de durată cu tot felul de influenceri?

Eu cred că cu majoritatea. Nu îi cunosc însă pe toți, dar toate la momentul potrivit.

Avem câteva întrebări scurte la care ne-ar plăcea să detaliezi răspunsul, să vii cu argumente. Facebook sau Instagram? TikTok sau YouTube? Blog sau podcast?

Facebook, pentru că prima iubire nu se uită, acolo îmi țin albumele foto online, acolo mi-am spus mai des ofurile. Instagram pentru că este precum vitrina unui magazin, plus că acolo mă conectez mai ușor și în timp real cu oricine, de oriunde.

TikTok încă o enigmă pentru mine, uneori enciclopedie, uneori umor și, alteori, „așa nu”!

Mai mult blog decât podcast, unde vezi aceeași oameni rotiți între ei, precum erau coperțile revistelor pe vremuri.

Cum arată o zi din viața ta în timpul săptămânii și cum arată o zi din viața ta în weekend?

Lucrând pentru mine și făcând ce îmi place ca job (recunoscător și happy), uneori miercurea poate fi duminică, sâmbăta – joi și tot așa. Important este că nu mă plictisesc real niciodată.

Ultima întrebare – un mesaj pentru cititori. Poți oferi câteva recomandări din industria în care activezi?

 

  • Beauty: The Premium Barbers;
  • Creme: Ioma București;
  • Parfumuri: Toskovat Perfumes și Beautik Parfumerie;
  • Estetică: Dr. Florin Juravle, Clinica Statera;
  • Sunglasses: Eye Temple;
  • Tattoos: Macavei Dragoș;
  • Bijuterii: Metaphore World Jewelry și AGS.

 


Follow Us On Instagram