JESSICA – o femeie, un brand

Jessica Vartoughian, femeia puternică din spatele brandului care îi poartă numele are o istorie de viaţă fascinantă. Prin ambiţie, muncă, inovaţie şi perseverenţă a reuşit să construiască un brand care o face unică şi prin care face fericite alte milioane de femei.

Care este povestea femeii din spatele acestei afaceri – Jessica Vartoughian?
Povestea mea evocă o călătorie uimitoare plină de mari provocări, dar şi de recompense mari. Să povestesc în acest moment viaţa mea, mă emoţionează profund pentru că tocmai am pierdut o veche şi dragă prietenă, care mi-a fost şi clientă, Doamna Eleonore Reagan. Am avut privilegiul de a-i avea clienţi pe Preşedintele Reagan şi soţia sa încă de la început, de când ocupa un birou de Guvernator. Mai apoi, la fiecare două săptămâni, călătoream la Casa Albă, pentru a le face unghiile Domnului Preşedinte şi Primei Doamne. Acesta este cu adevărat un moment remarcabil al viaţii mele. Dar, începuturile, în America, au fost foarte modeste după ce am părăsit o viaţă foarte bogată în Bucureşti.
Am emigrat în America visând să devin psiholog. Am urmat cursuri la Universitate, dar a trebuit să renunţ la planurile mele pentru a-mi sprijini părinţii şi familia. Când m-am înscris la Beauty College, mi-am dat seama rapid că am un talent nativ pentru îngrijirea unghiilor şi, în curând, m-am trezit că dau lecţii propriilor mei profesori şi colegi. Am ştiut că, pentru a-mi face un renume – trebuia să fiu cea mai bună. După terminarea cursurilor, am lucrat într-un salon exclusiv şi am dezvoltat studiul asupra unghiilor împreună cu medici şi dermatologi pentru a afla mai multe despre fiziologia şi anatomia acestora, şi modul de a le trata corect. A fost un proces de învăţare şi o experienţă fascinante. Am atras o clientelă selectă, care a inclus cele mai frumoase celebrităţi de la Hollywood, precum şi personalităţi mondene şi politice din Beverly Hills. Îndemnul şi sprijinul familiei mele m-au influenţat să-mi deschid propriul salon şi astfel am lansat salonul JESSICA Nail Clinic, în 1969, care a fost primul şi singurul salon din lume dedicat exclusiv îngrijirii profesionale a unghiilor. Când am început să lucrez, m-am confruntat rapid cu multe provocări. Clienţii mei aveau unghii şi probleme diferite astfel încât trebuia să le tratez în mod diferit. Am făcut cumpărături din diferite magazine, şi din cele profesionale, de oriunde am putut găsi produsele potrivite pentru fiecare dintre clienţii mei. Am devenit propriul meu chimist, am amestecat produse şi am creat proceduri diferite, pentru fiecare client, cu scopul de a obţine o creştere maximă şi sănătatea unghiilor.
Acesta este modul în care am început să dezvolt propriul meu Sistem. Nu exista nimic pe piaţă care să îndeplinească toate nevoile mele, aşa că am ştiut ce trebuia să fac ca să acopăr această nevoie. În 1975, am fost solicitată să devin purtătorul de cuvânt al liniei Max Factor Geminesse. Am lucrat la New York, am susţinut evenimente promoţionale de health and beauty în Lord & Taylor, unul dintre cele mai impunătoare magazine, la momentul respectiv. Am oferit consultanţă asupra sănătăţii şi îngrijirii adecvate a unghiilor pentru mii de consumatori, în această perioadă. M-am întors la Los Angeles cu o cerere uriaşă pentru produsele mele. Am ştiut că era timpul să-mi concentrez energia pe dezvoltarea propriilor mele produse. În timp ce colaboram cu Max Factor am avut ocazia minunată de a mă întâlni cu unii dintre cei mai buni profesionişti în afaceri şi marketing din această industrie. Am fost în măsură să lucrez cu cei mai buni dintre cei mai buni pentru a crea o linie de produse care a consolidat şi îmbunătăţit Sistemul meu de îngrijire şi filosofia din spatele lui. În anul 1978, am introdus pe piaţă prima gamă personalizată de tratamente de unghii, din lume. Compania mea a fost evoluţia firească a succesului pe care l-a înregistrat The Jessica Nail Clinic, sistemul meu şi filosofia din spatele conceptului. Nu exista nimic asemănător în lume, consumatori şi profesionişti solicitau serviciile mele şi numărul lor a devenit prea mare pentru a fi ignorat. Astăzi, suntem prezenţi în peste 60 de ţări şi am avut onoarea de a instrui mii de profesionişti din întreaga lume în JESSICA Nail Cultivation System, iar cea mai mare bucurie a mea este să le ascult poveştile de succes.

Brandurile de succes şi conceptele de succes se bazează pe filosofii care ajută la consolidarea lor. Care este filosofia Jessica?
Filosofia mea a fost întotdeauna că unghiile frumoase nu se nasc… ele sunt cultivate cu grijă. Am dezvoltat sistemul Jessica, astfel încât fiecare femeie să poată avea unghii frumoase, sănătoase în doar şase săptămâni. Pasiunea mea a fost să ridic profesionalismul la un nivel înalt pentru industria unghiilor şi să împărtăşesc cunoştinţele pentru îngrijirea unghiilor naturale. Să învăţ şi să inspir profesioniştii pentru a deveni cât de buni pot fi şi să îi încurajez să-şi construiască propria lor carieră de succes_acestea au fost unele dintre cele mai mari realizări mele.

Prin ce anume s-a impus Jessica în faţa competitorilor? Cu ce a venit diferit?
Eu sincer cred că nu am concurenţă. JESSICA a avut întotdeauna o nişă de prestigiu în domeniul îngrijirii unghiilor naturale. Cei mai mulţi dintre colegii mei din industrie oferă produse, dar nu au manichiurişti profesionişti şi nu au nici propriile clinici. Noi oferim profesioniştilor o carieră, cu expertiza noastră în servicii de lux şi înţelegerea completă a modului în care trebuie să aibă grijă de unghii. Sistemul şi produsele noastre au fost dezvoltate în salonul meu şi au un palmares dovedit de peste 30 de ani. Când vă oferiţi serviciile de îngrijire a unghiilor naturale, de fapt vă construiţi o relaţie unică cu clienţii dumneavoastră, care poate dura o viaţă întreagă.

Care sunt aspectele de la care Jessica nu face niciodată rabat?
De-a lungul anilor, am învăţat atât de multe lucruri şi sunt deschisă la idei noi. Lucruri pe care nu le-aş fi făcut cu ani în urmă, voi încerca să le adaptez acum. Vremurile se schimbă, afacerile au provocări pe măsură, aşa că salut modalităţile noi de a face lucruri şi am învăţat multe de la elevii mei. Nu-mi voi schimba niciodată modul de a gândi … şi nu voi face ceva care ar putea deteriora unghia naturală.

Prin prisma unui om care promovează, prin ceea ce face, esteticul, frumosul, cum vede Jessica femeia din România?
Din moment ce m-am născut şi am crescut în România, am o mare afecţiune pentru frumuseţea şi cultura femeilor de aici. Cele mai scumpe amintiri ale mele, din copilărie, sunt despre părinţii mei şi prietenii lor când ieşeau în oraş. Erau întotdeauna frumos îmbrăcaţi, iar femeile aveau întotdeauna părul aranjat, makeup-ul şi unghiile perfecte. Şi încă mai văd femeia româncă în acelaşi mod. În Los Angeles există o comunitate românească destul de mare şi apreciez întotdeauna femeile care au mare grijă de aspectul lor. De asemenea, este important de adăugat că româncele sunt extrem de talentate şi excelează în servicii de înfrumuseţare, cele mai bune dintre cele mai bune din Los Angeles sunt românce!

Ce îşi propune să facă Jessica în România? Care sunt obiectivele pe termen mediu?
Vreau să încurajez profesioniştii să îmbrăţişeze această activitate ca pe o profesie adevărată şi nu doar ca pe un job. Atunci când am primit licenţa şi am început să lucrez într-un salon, manichiurista era pusă în partea din spate a salonului, şi a fost misiunea mea de a conferi respect şi credibilitate aceastei profesii minunate. Mi-ar plăcea să văd serviciile şi produsele JESSICA accesibile pentru fiecare femeie care vrea să experimenteze.


Follow Us On Instagram