10 Întrebări… pentru Alice & Olimpiu Galani, Beauty One Distribution

Ceea ce ne face puternici în ochii clienţilor noştri este, în primul rând, faptul că înainte de a vinde, trebuie să fim noi mulţumiţi mai întâi de produse.

10 Întrebări… pentru Alice & Olimpiu Galani, Beauty One Distribution

Alice, Olimpiu…merită trecerea de la avocatură la un domeniu atât de solicitant ca activitatea de import de produse profesionale de înfrumuseţare?

Fiecare domeniu are propriile sale satisfactii, însă a comercializa produse cosmetice şi a activa într-un mediu în care estetica primează este visul oricărei persoane.

Mai mult, atunci când faci totul din suflet şi te implicit personal, cu atât este mai mare este satisfacţia că ai realizări pe măsură. Iar ceea ce am reuşit noi să construim până în prezent considerăm a fi o formulă de success în primul rând pentru clienţii noştri.

În ceea ce vă priveşte consideraţi că v-aţi lansat într-un moment oportun pe piaţă? Pentru cei care nu ştiu debutul companiei voastre pe piaţă, vă rog să reamintiţi contextul lansării voastre.

Considerăm că momentul s-a dovedit a fi unul oportun, privind retrospectiv. Era imperios necesar ca o firmă să ofere produse şi servicii la standarde cu adevărat serioase şi de calitate iar începutul afacerii noastre se leagă tocmai de necesitatea stringentă a clienţilor de a beneficia de produse şi servicii prompte la standard de calitate. Parte dintre managerii de salon nu eram mulţumiţi de ceea ce le ofereau furnizorii, fapt care ne-a determinat şi motivat suplimentar în a importa şi distribui produse care să ne reprezinte.

Care a fost atuu-ul vostru atunci şi care consideraţi că este acum?

Putem spune că am avut noroc alegând să distribuim produsele Bruno Vassari, deoarece s-a dovedit a fi alegerea câştigătoare. Am putut astfel să oferim calitate maximă la un preţ accesibil. De fapt, conceptul nostrum de business a fost încă de la inceput: produse şi servicii de calitate. Nu ne-am dorit ca oferta pe preţ să fie cea care primează şi nici nu considerăm că politica de a vinde produse ieftine poate fi câştigătoare pe termen mediu şi lung. În 2007 când ne-am refăcut imaginea şi am creat brandul Beauty One, ne-am propus să fim acea companie onestă care să ofere produse calitative la preţuri rezonabile.

Ne-am dorit să devenim un partener de încredere al saloanelor de succes, lucru pe care acum, după 5 ani putem spune că l-am realizat.

Numiţi acel produs care consideraţi că a făcut faimos numele Beauty One şi de ce?

Am putea spune simplu Bruno Vassari, motorul dezvoltării Beauty One, însă cred că principalul atu al renumelui nostru îl reprezintă ideea de echipă şi oamenii.

Aţi apelat permanent la o strategie de marketing pe cât de agresivă şi de puternică pe atât de coerentă. Ce factori v-au determinat să alegeţi această cale?

Lipsa de experienţă în marketing a competitorilor a reprezentat un atu important pentru noi. Mai mult, încă de la început am considerat internetul ca fiind viitorul în comunicare, de aceea suntem cea mai prezentă firmă în mediul online. Pe de altă parte, o imagine puternică a conferit încredere: promovarea produselor şi a serviciilor oferă suport constant clienţilor noştri, concept ce s-a dovedit a fi unul de succes.

Dacă aţi putea schimba ceva în piaţă – mă refer la atitudine, formare şi educare profesională – care ar fi acele lucruri pe care le-aţi dori altfel decât sunt?

Noi ne-am asumat rolul de a schimba percepţia în piaţa de produse profesionale beauty. Am ridicat ştacheta calităţii la un nivel foarte ridicat şi am impus în piaţă un ritm foarte alert. În cei 6 ani de când ne desfăşurăm activitatea am ajuns să avem peste 3000 de clienţi activi, să fim un full provider cu un portofoliu de produse foarte diversificat, să avem o echipă de traineri stabilă şi foarte profesionistă (atât pentru estetică cât şi pentru coafură) şi să avem cea mai performantă Şcoală de estetică şi machiaj din România. Toate aceste lucruri înseamnă, în fapt, schimbări positive în acest domeniu!

Care sunt principiile şi valorile după care vă guvernaţi afacerea şi pe care încercaţi să le impuneţi şi echipei voastre de angajaţi şi de traineri?

Mulţumesc pentru această întrebare. Avem câteva principia de la care nu ne abatem şi nu ne vom abate niciodată:

A.Nu minţi clientul si nu-i promite mai mult decât îi poţi oferi. Ne ţinem promisiunea faţă de clienţi, indifferent de cât de complicat se dovedeşte a fi acest lucru.

B. Calitatea serviciilor şi a produselor este maximă deoarece reflectă imaginea firmei noastre.

C. Suntem o echipă şi ne comportăm ca atare. Suntem împreună şi la bine şi la greu.

Căruia dintre voi i-a aparţinut ideea extinderii afacerii cu branduri de hairstyle&hairdressing şi spa, şi de ce? Ce alte surprize ne mai pregătiţi?

Extinderea a venit ca o necesitate dar în egală măsură şi ca o oportunitate. Iar decizia am luat-o împreună. De fapt, toate deciziile strategice le luăm împreună. În ceea ce priveşte viitorul nimic din ceea ce vom face nu va fi o surpriză. Pur şi simplu, vom face lucruri pe care şi alţii le fac, doar că mult mai bine. Ca şi plan pe termen mediu avem implementarea unui sistem mai facil de preluare a comenzilor de la clienţi, respectiv, transmiterea mai rapidă a ofertelor şi a promoţiilor. Ne gândim inclusiv la conceperea unui sistem personalizat de ofertare pentru fiecare client, însă aceasta este un proiect asupra căruia trebuie să ne aplecăm cu mare atenţie, dat fiind că, odată implementat, va fi pe termen lung.

Ce presupune o zi din activitatea voastră în firmă?

Aceasta este cea mai dificilă întrebare. Se spune: Să ai grijă ce-ţi doreşti că s-ar putea să ţi se împlinească! Ne-am dorit să devenim o firma mare şi importantă, lucru pe care acum l-am obţinut, însă partea nevăzută a lucrurilor este că trebuie să munceşti foarte mult pentru a menţine nivelul care a fost atins. Din păcate, cel puţin în ultimul timp, jumătate din timp ni-l ocupăm cu birocraţia administrativă tipic românească, în loc să ne concentrăm la afacere.

Rămane timp şi pentru vacanţe şi aici ştiu că nu faceţi rabat în a vă relaxa în ţări cu peisaje dintre cele mai exotice. Îmi prezentaţi o scurtă impresie de călătorie legată de ultima voastră vacanţă?

Ne bucură vacanţele în locaţii exotice. Poate părea o excentricitate, dar câteodată dacă faci un calcul raportat la numărul total de zile petrecut acolo, o astfel de vacanţă este mai ieftină decât una în Europa. Sunt câteva locaţii în care ne vom întoarce cu plăcere oricând, cum este Republica Dominicană, locul în care ne-am petrecut luna de miere. Dominicanii sunt poate cei mai veseli şi mai fericiţi oameni pe care i-am întâlnit. Iar această stare de spirit este molipsitoare iar împreună cu peisajele de vis transformă o astfel de vacanţă în opţiunea perfectă pentru noi!


Follow Us On Instagram