GETT’S a lansat un magazin online de produse de beauty

Getts.shop este un magazin online dedicat tuturor celor care obișnuiesc să meargă în saloanele de înfrumusețare și/sau folosesc produse profesionale de îngrijire

București, decembrie 2020: Lanțul de saloane GETTS a lansat un magazin online, în care se regăsesc peste 750 produse de la branduri de top din domeniul beauty, utilizate în mare parte exclusiv în saloane, de către profesioniști. Astfel, GETTS își dorește să ajungă mai aproape de clienți, oferindu-le consultanță în îngrijire și în afara salonului. Mai mult, magazinul online oferă un serviciu de fidelizare, punctele obținute la fiecare achiziție putând fi folosite ulterior pentru plata serviciilor din saloanele lanțului.

GETT’S a lansat primul shop online din domeniul înfrumusețării ce îmbină  experiența offline cu cea online. Clienții pot achiziționa produse de îngrijire și înfrumusețare din vastul portofoliu de branduri profesionale.  Astfel, printre acestea se numără produse pentru îngrijirea tenului, părului, manichiură, inclusiv ustensile, de la branduri precum de la Kerastase, LOreal, Wella, Fudge, Skeyndor, IBD, ClubMan, Barber Mind, SEB Men, Keune, Diva Hair. Prin intermediul contului creat în aplicație, pot fi cumpărate chiar abonamente sau vouchere pentru servicii în salon. În plus, în contul respectiv, se acumulează puncte care pot fi utilizate fie pentru achiziții ulterioare, fie pentru servicii oferite în lanțul GETTS, iar prin intermediul aplicației mobile poți verifica valoarea contului în timp real și ai acces la ofertele săptămânale GETT’S – Be Interesting, Be Stylish, Be GETT’S

În cei peste 23 ani de experiență în domeniul înfrumusețării, am învățat că frumusețea este o stare de bine, care necesita o îngrijire permanentă. Și pentru că știm cât de prețios este timpul, oferim livrare rapidă, prin curier sau în cel mai apropiat salon, produse de cea mai bună calitate și cele mai bune servicii clienților noștri, a declarat Lucian Miess, owner & general manager GETT’S Salons.

 

Produsele din magazinul online se adresează deopotrivă femeilor și bărbaților. Aceștia din urmă au la dispoziție un portofoliu larg de produse și ustensile, atât pentru îngrijirea părului, cât și a bărbii, având în vedere că, în ultimii ani, numărul clienților care vizitează lanțul GETT’S MEN pentru servicii de barbering a crescut cu peste 50%.

De la lansarea oficială, în luna octombrie 2020, cele mai populare produse au fost în cazul femeilor cele de îngrijire a părului din gama Kerastase si Fudge, de îngrijire a tenului Skeyndor, în timp ce bărbații s-au axat pe ustensile, achiziționând mai ales mașini de tuns profesionale și produse de îngrijire a părului și bărbii.

În magazinul nostru online se află exclusiv produse ale brandurilor de top, testate de către profesioniștii noștri, astfel încât clienții au garanția calității. Avantajele programului de fidelitate GETT’S Beauty Miles sunt multiple, plecând de la faptul că parte din achiziția făcută în shop se întoarce la client și până la faptul că acesta primește consultanță de la profesioniștii noștri online, prin chat. De asemenea, pregătim periodic promoții și noutăți pentru a veni mereu în întâmpinarea nevoilor clienților, a  declarat Jacqueline Enciu director adjunct GETT’S Salons.

DESPRE GETT’S Salons

GETT’S, un veritabil trend-setter în domeniul serviciilor de înfrumusețare din România, este de 23 ani liderul pe piața locală de profil și deține un lanț de 10 saloane (9 în București și 1 în Cluj).
Saloanele GETT’S oferă servicii complete day SPA – hair&beauty, pentru orice vărstă sau sex, precum: coafură, frizerie, estetica facială, machiaj, estetică corporală, epilare definitivă, manichiură, pedichiură având o echipă de peste 180 de profesioniști și peste 120.000 de clienți/an/servicii.
Lanțul de saloane GETT’S are în portofoliu 3 branduri: GETT’S Hair Studio, GETT’S Color Bar , GETT’S MEN și GETT’S MEN Exclusive
GETT’S Hair Studio – Locații de 5 stele cu destinație exclusivistă ce exprimă răsfăț, îmbină stilul clasic cu imaginea eleganță, adresate celor ce-și doresc intimitate. Din această categorie fac parte saloanele aflate în incinta JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson BLU, InCity Residence.
GETT’S Color Bar – Locații de 4 stele, amplasate în centrele comerciale AFI Cotroceni, Bucuresti Mall (Vitan), Iulius Mall Cluj, Mega Mall, Park Lake și Plaza Romania ce combină stilul high-tech și imaginea modernă, pline de energie, accesibile tuturor din punct de vedere al orarului, prețurilor și  disponibilității.

GETT’S MEN– Locații de 4 stele, unde barbatii se bucură în premieră de zona lor dedicată, amplasate în Park Lake, Plaza Romania si Iulius Mall Cluj Napoca. Atmosfera modern-vintage, pe placul bărbaților este dată de elemente de design precum lămpi noi nouțe dar care imită modele din anii ’50, scaune de barber de la Takara Belmont, cu tehnologie de ultimă generație, și linii retro, de paletă de culori mai moody, iar serviciile de grooming sunt completate de gamele de produse profesionale special dedicate bărbaților.

GETT’S MEN EXCLUSIVE, un brand de 5 stele, pentru orice bărbat care își dorește mai mult decât o frizerie, pe Calea Floreasca 111-113. Stilul Art Deco s-a îmbunătățit cu elemente de design japonez, cu lămpi realizate pe comandă, cu elemente de mozaic de lemn și cu echipamente de la Takara Belmont, toate îmbinate armonios pentru a crea un spațiu vintage, dar modern. În același spirit de socializare, o terasă-bar și cafenea vă așteaptă cu 26 locuri, suficient de generoasă pentru a putea găzdui întâlniri cu parteneri de afaceri, cu prieteni sau evenimente diverse.

Pentru informtii suplimentare contactati :
Lavinia Pavel
lavinia.pavel@whitepr.ro, tel 0724282323


Follow Us On Instagram