Roxana Blagu își relansează brandul de modă sub numele ROXANNA și prezintă o nouă colecție la Transilvania Fashion Festival

După mai bine de 12 ani de activitate în industria modei, brandul Helene Pisc trece printr-o transformare majoră. Fondat în urmă cu peste un deceniu de Roxana Blagu împreună cu o prietenă foarte bună, iar mai apoi continuat de ea singură, brandul se reinventează și devine de acum ROXANNA, o identitate puternică, matură și profund conectată la parcursul personal și profesional al creatoarei.

Rebrandingul vine cu un nou logo cu semnificații puternice, o identitate vizuală modernă și o direcție stilistică ce reflectă autenticitatea, feminitatea și eleganța urbană, dar și o colecție în premieră, prezentată oficial în cadrul Transilvania Fashion Festival, unul dintre cele mai relevante evenimente de fashion din România.

Am simțit că a venit momentul unei noi identități care să exprime mai bine brandul și ceea ce fac astăzi. Am lucrat mult la logo și pentru mine are mai multe semnificații importante: reprezintă legătura dintre mamă și copil, dar și faptul că cel mai mare atu al meu este acela că știu să creez legături între oameni. Am început atelierul într-o perioadă grea, când luptam pentru copilul meu, iar acest nod simbolizează legătura dintre mamă și copil ce nu poate fi destrămată de nimic. Totodată, îmi amintește de începuturi, primele brățări cu noduri pe care le-am creat și care m-au ajutat să îmi stabilizez situația financiară și să continui să construiesc. Acum simt că ROXANNA este exact povestea mea spusă prin piese vestimentare”, declară Roxana Blagu.

Noua colecție marchează acest moment de tranziție și deschide o etapă în care ROXANNA propune un stil curat, contemporan, cu linii simple și detalii sofisticate, adresat femeilor care își doresc piese versatile și cu personalitate.

Croitoria face parte din viața mea dintotdeauna. Bunica mea a fost croitoreasă, mama la fel, iar eu am crescut practic în atelierul lor, printre mașini de cusut, materiale și tipare. De mică am fost îndrăgostită de fashion și de ideea că o haină poate transforma felul în care te simți. Poate nu multă lume știe, dar celebrii jeans Trident, care au propulsat trupa în atenția publicului, i-am făcut eu cu o forfecuță de unghii. Am știut mereu că unul dintre scopurile mele în viață este să creez haine care să le facă pe femei să se simtă bine cu ele însele, să își redescopere feminitatea și să își poarte frumusețea cu încredere.”, mai spune Roxana Blagu.

Rebrandingul marchează începutul unei noi etape pentru Roxana Blagu și brandul ROXANNA, cu promisiunea de a aduce mereu în fața publicului colecții care să celebreze feminitatea și autenticitatea.

Despre Roxanna:

ROXANNA este noul nume al brandului de modă fondat de Roxana Blagu, designer român cunoscut atât pentru parcursul artistic, cât și pentru spiritul său antreprenorial. Cu o experiență de peste 12 ani pe piața de fashion prin Helene Pisc, brandul evoluează acum într-o identitate care îmbină emoția personală cu rafinamentul vestimentar.


Follow Us On Instagram