„Întotdeauna am iubit hainele de piele, iar Carolina Design mi-a oferit spațiu să îmi exprim creativitatea” – Denis Radu

Magazinul Carolina Design are o experiență de peste 40 de ani în confecționarea hainelor de blană naturală. În portofoliul brandului o să descoperiți o selecție deosebită de haine din blană de linx, raton, nurcă (vizon), vulpe, chinchilla și alpaca. Cu ocazia împlinirii unui an de showroom în București, magazinul a decis să lanseze o colecție specială de itemuri de fashion pret-a-porter alături de Denis Radu. Despre ce articole vestimentare vorbim și cum s-a născut această colaborare aflăm chiar de la Denis.

Cum ți-a venit această idee alături de brandul Carolina Design? Te simți un follower al trendurilor sau mai curând un preacher, un om care are forța și skill-urile se creeze trenduri?

Îmi place tot mai mult zona asta de fashion, îmi place să îmi explorez limitele și să creez exact acele articole vestimentare care să se potrivească perfect stilului meu și nevoilor mele. Doar că acum am mers un pic mai departe și am gândit această colecție și pentru bărbații care vor un stil vestimentar mai aparte. Așa s-a născut ideea unei geci de piele biker style. Totodată, pentru că deja suntem în plină toamnă, am gândit și articole pentru sezonul rece. Iar bărbații vor aprecia ideea mea de cojoc oversized în talie și un trench de piele police style.

În plus, urmăresc care sunt trendurile, mă și inspir uneori, dar nu sunt genul care vrea să țină pasul cu ele. Unele nu mă reprezintă deloc, pentru altele consider că nu mai am vârsta potrivită. Plus că există și un mare revers, despre care se vorbește prea puțin zic eu, consumatorismul. Mereu va apărea ceva mai drăguț sau sexy, deosebit și nu te ajuta decât să cheltuiești iresponsabil pe lucruri care, la anul vei observa că nu se mai poartă, că nu mai sunt în trend. Uneori am fost cumva cu un pas înainte, dar nu consider că sunt un creator de trenduri și nici că le urmăresc fără să le trec prin filtrul personal. Ce vreau să transmit este că e bine să învățăm să facem smart shopping.

Pentru că ai călătorit mult prin Europa, ce asemănări și diferențe ai remarcat când vine vorba de stilul vestimentar al italienilor, al nemților, al spaniolilor raportat la românii cu care interacționezi sau pe care îi vezi pur și simplu pe stradă?

Călătorind vezi multe și te poți inspira, bucura și experimenta. Uneori vin cu un așa aplomb și chef de a inova și aici, dar după ce mă uit la noi în jur, greu mai pot să îmi mențin acest entuziasm. Este trist pentru că aici, dacă ești puțin altfel, ești criticat de acești „triști” care predomină peisajul și cumva trebuie să ai în vedere și opiniile lor facile și greșite, altminteri ajungi să fii marginalizat. Din fericire, tineretul mai are o șansă, pare că nu le pasă de nimeni și nimic, dar și aici poate să vină un revers dacă nu suntem atenți. Cert este că totul pleacă de la mindset, de la mentalitate, și prin țările prin care am călătorit am întâlnit acel vibe sănătos prin care nu ești criticat, ci apreciat pentru ceea ce ești și încerci să faci.

Acum să ne jucăm puțin cu imaginația. Dacă ai avea puterea sau abilitatea într-o zi să faci să dispară pentru totdeauna un item sau un articol vestimentar pe care îl poartă bărbații sau femeile care ar fi acela? Și de ce l-ai elimina din garderoba lor?

Nu pot să spun că mă enervează ceva în mod special la accesoriile sau articolele vestimentare purtate de bărbați, dar dacă este ceva ce mă face să închid ochii la modă în general, sunt rochiile înflorate, a fost anul acesta un trend pe acest concept pe care eu îl consider oribil și odios din punct de vedere visual, îmi aducea aminte de halatele de stat prin casă de prin anii ‘90.

Pentru că ești un fashion icon și mergi la multe evenimente de lifestyle, care sunt, după părerea ta, cele mai comune pe care le fac bărbații atunci când se îmbracă? Dar femeile?

Apreciez întrebarea, dar nu mă consider un fashion icon, pentru că acest statut trebuie să revină celor care pot influența mase de oameni prin ceea ce fac, ceea ce spun, dar mai ales prin ceea ce poartă și hainele pe care le aleg. În altă ordine de idei, uneori la evenimente se dă greș cel mai ușor, pentru că atât unele femei, dar și unii bărbați, neștiind cum trebuie să se îmbrace sau neavând cunoștințe elementare de asortat ținute, lasă cumva ,,să pice tot șifonierul pe ei” și asta se vede foarte ușor. Sunt foarte puțini care știu și își ,,permit” să se îmbrace bine și adecvat, chiar dacă totul este la un click distanță. Și mai e un lucru. Nu tot ceea ce este scump este întotdeauna și cool și se potrivește tuturor.

Acum, o întrebare simplă înainte de final: mai este negrul la modă? Și dacă răspunsul este „da”, de ce?

Negrul rămâne, fără îndoială, clasicul și elegantul deopotrivă, pentru totdeauna și te poate salva din orice situație zic eu, dar nu este pe atât de ușor pe cât pare. Eu am purtat doar negru timp de patru ani și este greu să nimerești fix aceleași nuanțe de negru, pentru că da, negru bate în mai multe nuanțe și poate arăta foarte ciudat daca nu le nimerești, plus texturile care dacă nu se îmbină corect, se văd aiurea. Dar, black is black, și uneori is an attitude!

La final, un mesaj pentru cititori. Orice vrei să le transmiți!

Experimentați, aveți curaj și, în final, contează să fiți voi bine cu voi înșivă și nimic altceva!


Follow Us On Instagram