Cum să atrageți clienți noi și să-i fidelizați

Atunci când aveți un client nou, indiferent că este femeie sau bărbat, este nevoie să știți ce anume să prezentați acestuia la prima programare astfel încât să-l transformați în client fidel.

Evaluați starea de sănătate a unghiilor și oferiți sfaturi și recomandări ținând cont atât de cererea clientului, dar și de starea de sănătate a unghiilor. Clientelor noi care doresc pentru prima dată manichiură cu gel, acril sau ojă semipermanentă, explicați-le diferențele dintre ele, avantajele și dezavantajele fiecărui tip de manichiură, cât și riscurile pentru unghii. Nu alegeți în locul clientei fâcându-i o recomandare în funcție de ceea ce considerați dumneavoastră ca ar fi cel mai bun tip de manichiură, ci prezentați obiectiv toate informațiile, făcând recomandări, dar fără a influența alegerea clientei.

Pentru clienți este important să știe că instrumentele folosite în manichiură sunt sterilizate și va fi nevoie să-i vorbiți despre acest aspect, prezentându-i metoda prin care se face sterilizarea instrumentarului. Clienții nu au de unde să știe diferențele între metodele de sterilizare, de aceea va fi nevoie să-i explicați dumneavoastră acest lucru. De asemenea, este indicat să despachetați instrumentarul din folii în fața lor, chiar înainte de utilizare. Acest lucru va transmite siguranță clienților dumneavoastră.

Prezentați variantele de produse pe care le folosiți, mai ales dacă aveți mai multe mărci din acelasi tip de produs. Este important pentru clienți să știe ce marci de produse folosiți și eventual, dacă sunt interesați, să le spuneți că îi puteți informa și în legătură cu ingredientele pe care le conțin. Trebuie să îi asigurați că nu doar aspectul, ci și sănătatea unghiilor este importantă pentru dumneavoastră și nu folosiți produse care conțin componente toxice și dăunătoare. Să fiți transparent în această situație vă va aduce încrederea clientului.

Prezentați argumentele pro și contra cu privire la tăierea cuticulelor și recomandați ca acestea să nu fie tăiate. Sănătatea unghiilor este mai importantă decât aspectul estetic, iar dumneavoastră ca specialist găsiți metodele prin care cuticulele să arate bine fără a fi tăiate. Dacă un client insistă, lăsați-l să fie decizia lui, fără să insistați asupra viziunii dumneavoastră despre acest aspect și nu luați  nimic personal. Este alegerea fiecăruia.

Oferiți garanție manichiurii și testați variante de produse sau tehnici. Sunt multe cazuri în care clientele, în special cele care au ales o manichiură cu gel, acryl sau ojă semipermanentă pentru prima dată, să aibă diverse reacții și manichiura să nu reziste. În acest caz trebuie testate mai multe variante de produse și tehnici, înainte de a trage concluzia că unghiile clientei au o problemă. Dacă, de exemplu, unghiile cu gel nu rezistă, se poate testa o altă marcă de gel, de bază sau de finish, sau se pot ține mai mult unghiile la lampă. Dacă clienta își dorește foarte mult manichiură cu gel și nicio manichiuristă nu a reușit să găsească tehnica potrivită astfel încât unghiile să reziste, iar dumneavoastră veți reuși testând, cu siguranță clienta va deveni una fidelă.

Așadar, pentru a atrage și fideliza noi clienți este nevoie să fiți atentă și deschisă la nevoile clientului, să fiți creativă și să găsiți soluții pentru clienții care sunt ieșiți din tipar și să puneți calitatea serviciului oferit, înaintea beneficiului material. Aceste lucruri vă vor ajuta să vă creați o reputație bună și să fiți recomandată către alți clienți.


Follow Us On Instagram